بگو بر می گردی یا نه؟


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

دو تا چشمات دوتا دستات توی قلب خاطراته

 سهم هر کی شده باشه من یکی چشام به راته

این که از یاد تو رفتم این که خیلی وقته تنهام

این که توی آسمونت جرات پریدنم نیست

این که تو چشمای نازت دیگه شوق دیدینم نیست

اینکه از غصه می سوزم اینکه عاشقم هنوزم

اینکه می شنوم تو خوبی اینکه من برات میمیرم

بگو بر می گردی یا نه  رشته های آرزوهامو بگو پاره کردی  یا نه...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
یک شنبه 12 خرداد 1392| 20:35 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§